بازدید میدانی فرمانده انتظامی لرستان از حوزه انتخابیه پلدختر و معمولان

بازدید میدانی فرمانده انتظامی لرستان از حوزه انتخابیه پلدختر و معمولان
شناسه خبـر : ۱۳۷۱۲۰ دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷

فرماندهی انتظامی استان لرستان بصورت میدانی از حوزه انتخابیه پلدختر و معمولان بازدید کرد .

به گزارش موج خبر لرستان ، با توجه به در پیش بودن ایام انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دوازهمین دوره مجلس شورای اسلامی، سردار یحیی الهی فرمانده انتظامی استان بصورت سرزده با حضور در شهرستان های پلدختر و معمولان مسائل انتخاباتی حوزه انتظامی این شهرستان ها را مورد بازرسی و نظارت قرار داد.

سردار الهی عصر روز گذشته به منظور ارزیابی مسائل انتظامی انتخابات حوزه انتخابیه شهرستان های پلدختر و معمولان وارد این دو شهرستان شد.

سردار الهی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت با سعادت حضرت ولی عصر (عج)، به امنیت حوزه های انتخاباتی اشاره و تصریح کرد: تامین امنیت انتخابات، خط قرمز فراجا و امنیت انتخابات امانتی در دست ماست، برهمین اساس با برنامه‌ریزی دقیق و اطلس تهیه‌شده از اتفاقات گذشته و اشراف اطلاعاتی بر شرایط موجود، برنامه ریزی لازم انجام شده و به حول و قوه خداوند متعال و عنایات حضرت ولی عصر " عج " با همکاری مردم و در کنار سایر دستگاه ها انتخاباتی همراه با آرامش و امنیت برگزار خواهیم کرد.

بر پایه این گزارش فرمانده انتظامی استان، فرماندهان انتظامی شهرستان ها، کلانتری ها و پاسگا های شهرستان های پلدختر و معمولان را به صورت حضوری ، توجیه و در خصوص امنیت انتخابات دستورات لازم را صادر کرد.

46

منبع خبر:خبرآنلاین

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir